Անհատական աշխատաժամանակ. մայիսի 27-31

Անի Սարգսյան
Հունիսյան ճամբար. քանդակագործության, ճարտարապետության, շրջակա միջավայրի միջազգային ամենամյա փառատոնի մասնակցություն, նյութերի ստեղծում

 

 

Հունիսյան ճամբարին իրականացվող նախագիծը. մասյիսի 27-հունիսի 7
Փառատոնի ընթացքում իրականացվող նախագիծը`Գետը բնակավայրում

Առաջին շաբաթվա աշխատակարգ

Մայիսի 27
09:00-9:30 – մասնակցություն ընդհանուր պարապմունքին Մայր դպրոցում
9:40-13:30 – նկարահանում «Գետը բնակավայրում» նախագծով. Գեղանիստ, Գետափնյա, Ղուկասավան գյուղեր
13:30-14:00 – ընդմիջում
14:00-16:00 – մոնտաժային աշխատանք մեդիակենտրոնում

Մայիսի 29
09:00-9:30 – մասնակցություն ընդհանուր պարապմունքին Մայր դպրոցում
9:40-14:00  – նկարահանում «Գետը բնակավայրում» նախագծով. քայլք Հրազդանի կիրճով
14:00-15:00 – ընդմիջում, աշխատանք մեդիակենտրոնում
15:15-16:00 – մասնակցություն մանկավարժական աշխատողների ընդհանուր պարապմունքին

Մայիսի 30 
09:00-9:30 – մասնակցություն ընդհանուր պարապմունքին Մայր դպրոցում
9:40-10:30 – ճամփորդության նախապատրաստում
10:30-14:00 – միջին դպրոցի ջոկատի հետ այցելություն ջայլամների ֆերմա. Գետը բնակավայրում նախագծով նկարահանում Հովտաշատ գյուղում
14:00-14:20 –  ընդմիջում
14:25-15:50 – ընտրությամբ գործունեություն Ավագ դպրոցում

Մայիսի 31
09:00-9:30 – մասնակցություն ընդհանուր պարապմունքին Մայր դպրոցում
9:40-12:30 – նկարահանված նյութերի հետ աշխատանք. դիտում, քննարկում, մոնտաժ
12:30-13:00 – ընդմիջում
13:00-15:00 – «Գետը բնակավայրում» նախագծով նյութերի վերջնական ամփոփում
15:15-16:00 – մասնակցություն մեդիաուրբաթին

Էջի լուսանկարը` Անի Սարգսյանի

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

Up ↑

Create your website with WordPress.com
Get started
%d bloggers like this: