Էկոդաս Թբիլիսիում ամենամյա 7-րդ նախագիծ

Մարտի 25-29
Թեման՝ Երևան 2800 «Երկու հարևան մայրաքաղաքների ճարտարապետական դեմքը»․ համատեղ նախագիծ ավագ դպրոցի լուսանկարչության խմբի հետ

 

Հայ-վրացական հանրակրթական կամուրջների հոբելյանական 10-րդ տարվա շրջանակում իրականացվում է Էկոդաս Թբիլիսիում ամենամյա 7-րդ բնապահպանական նախագիծը: Նախագծին մասնակցում են կրթահամալիրի վրացախոս և էկոլոգ սովորողները: Նախագծի նպատակն է ներկայացնել երկու հարևան մայրքաղաքներում առկա բնապահպանական խնդիրները, գտնել համատեղ լուծումներ: Որպես նախապատրաստական աշխատանք լուսանկարչության խմբի սովորողները ստեղծել են ֆոտո փաթեթեներ Երևան 2800 նախագծով, որն էլ կներկայացվի  երևանյան ֆոտոպատմությունների տեսքով: Հնգօրյա ճամփորդության ընթացքում վրացերենի  խումբը կանցնի լեզվի փորձառություն: Նախագծային խմբի սովորողները կմասնակցեն ուսումնական պարապմունքների, կճանաչեն Թբիլիսին, կստեղծեն անձնային, ընկերական նոր կապեր:

Իրականացվող նախագծեր

  • Հայ-վրացական հանրակրթական կամուրջների հոբելյանական 10-րդ տարի
  • «Էկոդաս Թբիլիսիում»  յոթերորդ ամենամյա նախագիծ
  • Կրթական փոխանակումներ
  • Էկոկրթական նախագծեր
  • Ճամփորդություններ
  • Լուսանկարչություն
Դասին ներկայացվող նյութեր.
Գործունեությունը Թբիլիսիում
  • Համատեղ ուսումնական պարապմունք վրացերենից – Ռինա Շագինյան և վացախոսներ
  •  «Էկոդաս Թբիլիսիում» նախագծի գործնական ներկայացում – Մարթա Ասատրյան և էկոլոգ սովորողներ
  • Կլոր սեղան. կրթական համակարգի փոփոխությունները Վրաստանում- Գիորգի Մոմցելիձե
  • Կլոր սեղան.Հայ-վրացական հանրակրթական կամուրջներ նախագծի հեռանկարները
  • Ֆոտոպլեներ, տեսապատմություններ – Անի Սարգսյան և լուսանկարիչ սովորողներ
  • Զբոսանքներ Թբիլիսիի թաղամասերում
  • Ճամփորդություն Սիխնախի, Մցխեթա, Ջվարի
  • Այցելություններ գործընկեր դպրոցներ

Համատեղ ծրագիրը

Մարտի 25

09.00 մեկնում Մայր դպրոցից
15.00 ժամանում Թբիլիսիի 98 դպրոց
16.00-17.00 ճաշ
17.00 զբոսանք Հին Թբիլիսիում
19.00 ընթրիք

Մարտի 26

09.00 նախաճաշ
09:45-12.10 մասնակցություն ուսումնական պարապմունքներին
12.10-13.30 Էկոդաս համատեղ նախագիծ. Երկու մայրաքաղաքների ճարտարապետական դեմքը
14.00 ճաշ
15.00 Էկոակցիա Թբիլիսի լճեր տարածքում
19.00 ընթրիք

Մարտի 27

09.00 նախաճաշ
09.45-11.10 վրացերենի համատեղ պարապմունք
11.30-12.30 համերգ
12.30-13.30 Կլոր սեղան.Հայ-վրացական հանրակրթական կամուրջներ նախագծի հեռանկարները
14.00 ճաշ
15.00 ճամփորդություն՝ թանգարան,պանթոն
19.00 ընթրիք

Մարտի 28

09.00 նախաճաշ
09:45-10.25 մասնակցություն ուսումնական պարապմունքներին
10.30-11.30 հանդիպում սովորողների կառավարման խորհրդի հետ
11.30 -12.30 ինտելեկտուալ խաղեր
12.30-13.30 սպորտային խաղեր
14.00 ճաշ
15.00 ճամփորդություն Մցխեթա/Սիղնախի(ըստ եղանակի կորոշվի)

Մարտի 29

09.00 նախաճաշ
10.00 մեկնում

Նախահաշիվ

  • Մուտքեր՝ սովորողներ 20.000 դրամ
  • Տրանսպորտի գումարի մի մասը խնդրում ենք կրթահամալիրի աջակցությունը

Ծախսեր

Տրանսպորտ՝ 220.000 դրամ

Սնունդ, մետրոյի, ճոպանուղու տոմսեր, անհրաժեշտ այլ ծախսեր

Դասավանդողներ՝ Մարթա Ասատրյան, Ռինա Շագինյան, Անի Սարգսյան

Մասնակից սովորողներ

Ավագ դպրոց

  1. Եղիազարյան Ֆելիքս 11-րդ դասարան
  2. Սարգսյան Եվա 11-րդ դասարան
  3. Կարախանյան Մարգարիտա 11-րդ դասարան
  4. Սերոբյան Արմեն 11-րդ դասարան
  5. Հայթյան Արամ 11-րդ դասարան
  6. Բերբերյան Եվա 10-րդ դասարան
  7. Թադևոսյան Անուշ 10-րդ դասարան
  8. Թոռունյան Մանե 10-րդ դասարան
  9. Արամյան Տիգրան 10-րդ դասարան
  10. Սահակյան Լևոն 10-րդ դասարան
  11. Ղարիբյան Աննա 10-րդ դասարան
  12. Բարսեղյան Ալլա 10-րդ դասարան
  13. Ալլախվերդյան Ալինա 10-րդ դասարան
  14. Մանուչարյան Աննա 10-րդ դասարան

Միջին դպրոց

  1. Շագոյան Սոֆյա
  2. Մամիկոնյան Անի
  3. Ոսկանյան Անուշ
  4. Լուսինե Հակոբյան
  5. Օհանջանյան Մոնիկա
  6. Աբգարյան Մանե
  7. Սաֆարյան Գայանե

Էջի լուսանկարը` Անի Սարգսյանի

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

Up ↑

Create your website with WordPress.com
Get started
%d bloggers like this: